Aplikacja Fer DLM jest produktem wykorzystującym najnowsze technologie informatyczne.
Obejmuje swoim działaniem kluczowe obszary działalności firmy m.in. dystrybucję, logistykę, magazynowanie. Ponadto aplikacja obsługuje ofertowanie, zamówienia, dostawy, zawiera narzędzia CRM, oferuje przydatne analizy handlowe, zarządza triggerami.
Bardzo przydatna funkcjonalność to własne definicje wzorców ofert, potwierdzeń ofert, zamówień do dostawców, z nagłówkiem i stopką, w trzech wersjach językowych. Kolejna przydatna możliwość to definiowanie wyglądu kartotek przez każdego użytkownika. Pozwala na indywidualne decyzje jakie kolumny, o jakiej szerokości i w której kolejności mają być wyświetlane na ekranie.
Moduł DOSTAWY jest jednym z modułów kompleksowego systemu wspomagania zarządzaniem przedsiębiorstwem. Pozwala na wszechstronne prowadzenie gospodarki magazynowej.
Moduł DOSTAWY jest jednym z modułóww kompleksowego systemu wspomagania zarządzaniem przedsiębiorstwem. Pozwala na wszechstronne prowadzenie gospodarki magazynowej. Obejmuje wszystkie operacje związane z zamawianiem towaru, jego zakupem oraz przesunięciem między magazynami czy oddziałami. Pozwala m.in. na:
Moduł pomocny jest szczególnie dla przedsiębiorstw wielomagazynowych czy wielooddziałowych. Program jest oferowany w wersji jednostanowiskowej lub sieciowej.
Moduł ZAMÓWIENIA jest jednym z modułów kompleksowego systemu wspomagania zarządzaniem przedsiębiorstwem. Pozwala na wszechstronne prowadzenie gospodarki magazynowej.
Zalety modułu ZAMÓWIENIA:
Ważną zaletą modułu jest możliwość trzymania cen sprzedaży w złotówkach lub w walutach obcych przeliczanych po kursie dnia. Wyboru ustawienia dokonuje się w module administracyjnym. Moduł pomocny jest szczególnie dla przedsiębiorstw wielomagazynowych czy wielooddziałowych lub prowadzących sprzedaż pod zamówienia. Wersja fiskalna programu współpracuje z drukarkami fiskalnymi typu POSNET, FP 600.
Moduł MAGAZYN jest programem wspomagającym funkcjonalność magazynów wysokiego składowania jak i magazynów tradycyjnych.
Zalety modułu MAGAZYN jest:
Pozostałe cechy modułu to:
Moduł Magazyn realizuje wszystkie zasadnicze operacje logistyczne takie jak:
Pobierz ulotkę w postaci pliku PDF
eHandel to aplikacja internetowa umożliwiająca przeglądanie i zaawansowane wyszukiwanie asortymentu zgromadzonego w bazie systemu Ferrodo.
eHandel to aplikacja internetowa umożliwiająca przeglądanie i zaawansowane wyszukiwanie asortymentu zgromadzonego w bazie systemu Ferrodo. Pełna rejestracja użytkownika eHandlu w systemie Ferrodo umożliwia mu składanie zamówień bezpośrednio do systemu sprzedaży, a także przeglądanie kartoteki własnych zamówień, zaległości płatniczych i dokumentów wystawionych w systemie sprzedaży.
Prosta obsługa Podstawowe funkcje umieszczone są w Menu Głównym, które zawiera takie zespoły tematyczne jak:Dzięki możliwości zastosowania parametrów użytkownika, możliwe jest zdefiniowanie własnego sposobu wyszukiwania grup asortymentowych, generowanie zamówień przez FTP. Przed przystąpieniem do pracy program można skonfigurować program dla własnych potrzeb. Korzyści:
Pobierz ulotkę w postaci pliku PDF
eKatalog jest odmianą aplikacji eHandel przeznaczony dla firm będącymi dystrybutorami części zamiennych. Pełni on wtedy także rolę cennika i programu do tworzenia zamówień na artykuły dystrybuowane przez daną firmę.
eKatalog jest odmianą aplikacji eHandel przeznaczony dla firm będącymi dystrybutorami części zamiennych. Pełni on wtedy także rolę cennika i programu do tworzenia zamówień na artykuły dystrybuowane przez daną firmę. Przykładami zastosowania eKatalogu wykonanego przez naszą firmę są przedsiębiorstwa w branży motoryzacyjnej.
W przypadku części samochodowych, baza danych stworzona została na podstawie informacji dystrybuowanych raz na kwartał przez firmę TecDoc Infromatuions System GmbH. Do programu dołącza się także pliki cennika firmy, która obsługuje program. Katalog posiada bezpośredni dostęp online do bazy asortymentowej systemu sprzedaży Ferrodo wykorzystywanego przez firmę dystrybucyjną.
Główne informacje możliwe do uzyskania z opcji cennikowej tej aplikacji to:W branży samochodowej eKatalog współpracuje z bazą TecDoc w zależności od parametrów mających wpływ na wyszukiwanie poszczególnych artykułów:
Aplikacja eHandel jak również jej odmiana - aplikacja eKatalog - wykorzystuje technologię firmy Microsoft ASP.NET i współpracuje z bazą MS SQL Server oraz technologię AJAX.
Katalog na DVDOdmianą eKatalogu jest jego wersja działająca pod systemem Windows instalowana bezpośrednio na komputerze Klienta. Wersja ta udostępniona jest na płytach CD lub jako DVD. Katalog jest możliwy do użytkowania w dwóch wersjach:
Pobierz ulotkę w postaci pliku PDF
Aplikacja mHandel jest modułem przeznaczonym na urządzenia mobilne typu Palmtop. Służy do tworzenia zamówień u klienta i wysyłania ich do centralnego systemu sprzedaży.
Aplikacja mHandel jest modułem przeznaczonym na urządzenia mobilne typu Palmtop. Służy do tworzenia zamówień u klienta i wysyłania ich do centralnego systemu sprzedaży. Cały proces odbywa się zdalnie dzięki czemu realizacja zamówień odbywa się bardzo szybko i sprawnie rozpoczynając się już od momentu potwierdzenia go przez handlowca mobilnego. mHandel działa na wszystkich urządzeniach pracujących pod systemem Windows Mobile oraz Windows CE.
Wszystkie funkcje wykorzystywane w mHandlu zapewniają pełną integrację z pozostałymi modułami systemu Ferrodo, szczególnie w zakresie obsługi kartotek kontrahentów, towarów, zamówień i sprzedaży oraz zaległości płatniczych.
Aplikacja współpracując z centralnym systemem sprzedaży zapewnia sprawdzenie w dowolnym momencie stanu realizacji złożonych zamówień, aktualizację baz danych o kontrahentach, ich płatnościach, wymiana danych z systemem zewnętrznym, monitorowanie transakcji sprzedaży.
Podstawowe funkcje tego modułu to:
Pobierz ulotkę w postaci pliku PDF
Moduł PTCP powstał specjalnie z myślą o firmach zajmujących się działalnością piekarniczą.
Moduł PTCP powstał specjalnie z myślą o firmach zajmujących się działalnością piekarniczą. Umożliwia on rozliczenie i planowanie produkcji piekarniczej a także pozwala na:
Program posiada jeszcze wiele innych ciekawych możliwości związanych z analizami i planowaniem i może w znacznym stopniu przyczynić się do ułatwienia pracy w piekarni.
Moduł TAXFREE jest jednym z modułów kompleksowego systemu wspomagania zarządzaniem przedsiębiorstwem.
Moduł TAXFREE jest jednym z modułów kompleksowego systemu wspomagania zarządzaniem przedsiębiorstwem. Pozwala on na szybkie drukowanie dokumentu "Zwrot VAT" na podstawie wybranego dokumentu sprzedaży.
Charakterystyka modułu TAXFREE:
Program oferowany jest w wersji jednostanowiskowej lub sieciowej. Wersja sieciowa pozwala na jednoczesne prowadzenie wszelkich prac na wielu stanowiskach.
Moduł ten przeznaczony jest dla firm prowadzących serwis samochodowy. Takie przeznaczenie modułu determinuje specyficzny sposób wystawiania faktur i rachunków uproszczonych.
Moduł ten przeznaczony jest dla firm prowadzących serwis samochodowy. Takie przeznaczenie modułu determinuje specyficzny sposób wystawiania faktur i rachunków uproszczonych. W systemie funkcjonuje dokument zlecenia naprawy, który można dowolnie zmieniać i drukować (jako dokument warsztatowy), aż do momentu zakończenia naprawy pojazdu. Na koniec dokument zlecenia zamieniany jest na fakturę czy rachunek dla wybranego klienta.
Specyfika modułu SERWISSystem wyposażony jest w takie kartoteki, jak:
Zestawienia charakterystyczne dla modułu SERWIS to:
Program umożliwia m.in. następujące operacje:
Ponadto w oparciu o kartotekę magazynową możliwy jest wydruk wielu zestawień. Wśród nich znaleˇć można takie jak:
Praca systemu SERWIS może być wspierana przez dodatkowe elementy systemu FERRODO. Wszystkie płatności związane z wystawianymi dokumentami mogą być rejestrowane przez programy KASA lub PŁATNOŚCI. Pozwalają one ewidencjonować zaległości płatnicze, rejestrować fakt uregulowania zaległości, a program KASA daje dodatkową możliwość wprowadzania płatności do stosownych raportów kasowych i bankowych.
Moduł Etykiety jest jednym z modułów kompleksowego systemu wspomagania zarządzaniem przedsiębiorstwem. Pozwala on na projektowanie i drukowanie etykiet zawierających: napisy, wartości z kartoteki towarów i kartoteki kontrahentów, kody kreskowe itd.
Moduł Etykiety jest jednym z modułów kompleksowego systemu wspomagania zarządzaniem przedsiębiorstwem. Pozwala on na projektowanie i drukowanie etykiet zawierających: napisy, wartości z kartoteki towarów i kartoteki kontrahentów, kody kreskowe itd. Możliwości modułu Etykiety:
Program pozwala w bardzo prosty sposób stworzyć etykietę zawierającą dowolne napisy, wartości z kartoteki towarów lub kontrahentów, kody kreskowe, logo firmy. Po zaprojektowaniu etykiety program pozwala określić listę towarów, dla których etykieta będzie drukowana. Istnieje możliwość tworzenia listy towarów, które zostały dodane do kartoteki towarów lub których cena została zmieniona i drukowania etykiet tylko z tej listy. Program oferowany jest w wersji jednostanowiskowej lub sieciowej. Wersja sieciowa pozwala na jednoczesne prowadzenie wszelkich prac na wielu stanowiskach.
Podstawowym zadaniem programu F-K jest prowadzenie pełnej ewidencji finansowo-księgowej obejmującej zarówno rejestrację dowodów księgowych jak również kontrolę rozrachunków z kontrahentami.
Podstawowym zadaniem programu F-K jest prowadzenie pełnej ewidencji finansowo-księgowej obejmującej zarówno rejestrację dowodów księgowych jak również kontrolę rozrachunków z kontrahentami. Program obejmuje zagadnienia ewidencyjne w zakresie rejestracji obrotów oraz kontroli stanów kont księgowych i w efekcie pozwala uzyskać wyczerpujące informacje dotyczące aktualnego stanu należności i zobowiązań przedsiębiorstwa.
Aplikacja zawiera obsługę środków trwałych i rejestry VAT.
Zalety modułu
Główną zaletą modułu finansowo-księgowego jest możliwość szybkiego uzyskania wszelkich zestawień, z których najważniejsze to:
Podstawowe funkcje systemu FK:
Pobierz ulotkę w postaci pliku PDF.
Za pomocą modułów FER4HR mogą Państwo prowadzić zarządzanie kadrami oraz dokonywać wszelkich rozliczeń związanych z wynagrodzeniami pracowników. Moduły te posiadają elementy łączące go z Systemem Ferrodo, ale mogą również pracować jako niezależna całość.
Za pomocą modułów FER4HR mogą Państwo prowadzić zarządzanie kadrami oraz dokonywać wszelkich rozliczeń związanych z wynagrodzeniami pracowników. Moduły te posiadają elementy łączące go z Systemem Ferrodo, ale mogą również pracować jako niezależna całość.
Zalety modułu KADRY i PŁACE:
Na bieżąco wprowadzane są wszelkiego rodzaju modyfikacje programu wynikające z wyjątkowo częstych zmian przepisach związanych z zatrudnieniem i wynagrodzeniami. Kupując KADRY i PŁACE zapewniają sobie Państwo sobie bezpłatną wymianę programu na nowsze wersje.
Prezentujemy nasz nowy produkt wspomagający system informatyczny w obszarze kadrowo - płacowym.
Prezentujemy nasz nowy produkt wspomagający system informatyczny w obszarze kadrowo - płacowym. Daje on pracownikom firmy możliwość elektronicznego składania wniosków urlopowych poprzez następujące po sobie "elektroniczne etapy": edycję, zatwierdzenie oraz zapisywanie w systemie obsługi kadrowej. Easy2HR uruchamia się przy wykorzystaniu przeglądarki internetowej a wiec praktycznie z każdego miejsca posiadającego dostęp do Internetu. Główne funkcjonalności modułu Easy2HR to:
Logowanie do systemu następuje z dowolnej przeglądarki internetowej, po podaniu loginu i hasła:
Po zalogowaniu, pracownik uzyskuje m.in. informację o dostępności swojego urlopu (ile wykorzystał oraz ile pozostało do wykorzystania). Pracownik zaznacza w dostępnym kalendarzu okres urlopu jaki chce wykorzystać, opcjonalnie z dostępnego menu: powód urlopu oraz typu urlopu (okolicznościowy, wypoczynkowy itp.). Wypełnienie karty urlopowej kończy się potwierdzeniem mailowym dla użytkownika z jednoczesną informacją o przesłaniu wniosku urlopowego do przełożonego. Po zatwierdzeniu wniosku (lub odmowie) przez przełożonego, przesyłany jest on elektronicznie do zainteresowanego ze stosowną informacją a w przypadku zatwierdzenia - jednocześnie podlega automatycznie wpisie do absencji pracownika w systemie kadrowo płacowym.
Dodatkową funkcjonalnością systemu jest możliwość nadzorowania na przestrzeni czasu zaplanowanych urlopów w poszczególnych komórkach organizacyjnych. Wprowadzenie elektronicznego zarządzania wnioskami urlopowymi eliminuje papierowe dokumenty i pozwala usystematyzować obieg wniosków. Oszczędza się czas i papier, wprowadza sprawniejszy obieg informacji, zgodny z trendami XXI wieku. Zachęcamy do zastosowanie tego systemu w swoich przedsiębiorstwach.
Zainteresowanych prosimy o kontakt z Biurem Obsługi Klienta tel. 061-8460-900
Moduł powstał w związku z wprowadzeniem reformy ubezpieczeń społecznych a co za tym idzie konieczności spełnienia wymogów w niej zawartych i jest dobrym sposobem na rozwiązanie tego problemu.
Moduł powstał w związku z wprowadzeniem reformy ubezpieczeń społecznych a co za tym idzie konieczności spełnienia wymogów w niej zawartych i jest dobrym sposobem na rozwiązanie tego problemu. Zgodnie z nową reformą osoby, które pracowały zarobkowo w latach 1980 - 1998 mają prawo żądać od wszystkich swoich pracodawców wydania Zaświadczenia o zatrudnieniu i wynagrodzeniu Rp - 7 oraz innych druków wymaganych przez ZUS (Rp-6, Rp-8, Rp-9, Kp-1,itd.). Są one niezbędne do zagwarantowania prawidłowego naliczenia kapitału początkowego na potrzeby rent i emerytur. Firma FERRODO Computer postanowiła wyjść na przeciw wymogom stawianym przez ZUS a jednocześnie ułatwić pracę naszym Klientom i usprawnić wystawianie tego typu zaświadczeń. Opracowany został specjalny program komputerowy , który w całości obsługuje wszystkie zagadnienia związane z wystawianiem zaświadczeń dla Zakładu Ubezpieczeń Społecznych. Program ten jest oczywiście zintegrowany z całym pakietem systemu Ferrodo i ściśle współpracuje z modułami Kadrowo-Płacowymi.
Zalety modułu:
Program oferowany jest w wersji jednostanowiskowej lub sieciowej. Wersja sieciowa pozwala na jednoczesne prowadzenie wszelkich prac na wielu stanowiskach.
Moduł eKarta to aplikacja uzupełniająca do systemu kadrowo płacowego Fer4HR. Umożliwia ona decentralizację procesu wprowadzania danych o czasie pracy pracowników w oddziałach.
Moduł eKarta to aplikacja uzupełniająca do systemu kadrowo płacowego Fer4HR. Umożliwia ona decentralizację procesu wprowadzania danych o czasie pracy pracowników w oddziałach. Stosując technologię internetową pozwala na wprowadzanie danych o czasie i warunkach pracy w źródle ich powstawania (oddziale terenowym) i zapisaniu ich bezpośrednio w centralnej bazie danych. Dzięki temu następuje przyspieszenie i uproszczenie procesu ewidencji oraz redukowana jest możliwość błędów przy przekazywaniu informacji.
Ewidencja informacji o czasie pracy i absencji wykonywana w oddziałach, widziana jest bezpośrednio w centrali.
W programie istnieje też możliwość weryfikacji na bieżąco przez centralę stopnia wypełnienia kart oraz ilości wykorzystanych nadgodzin w celu prognozowania kosztów płac oraz planowania czasu pracy.
Założenia funkcjonalne:
Pobierz ulotkę w postaci pliku PDF.
Moduł ePit4HR dostarcza nową funkcjonalność dla systemu Fer4HR. Służy do weryfikacji deklaracji PIT utworzonych w Fer4HR i wysłania ich drogą elektroniczną bezpośrednio do Ministerstwa Finansów.
Moduł ePit4HR dostarcza nową funkcjonalność dla systemu Fer4HR. Służy do weryfikacji deklaracji PIT utworzonych w Fer4HR i wysłania ich drogą elektroniczną bezpośrednio do Ministerstwa Finansów.
Pozwala to wyeliminować konieczność druku papierowych egzemplarzy deklaracji PIT i wysyłania ich tradycyjną pocztą do poszczególnych urzędów skarbowych.
Dane przesyłane do Ministerstwa Finansów są podpisywane kwalifikowanym podpisem cyfrowym osoby upoważnionej do sporządzania deklaracji PIT,a następnie są wysyłane do Ministerstwa Finansów szyfrowanym połączeniem http+ssl (https) zgodnie z zasadami ustalonymi przez system informatyczny e-Deklaracje.
Po wysłaniu można pobrać "urzędowe poświadczenie odbioru" (UPO). Dokument UPO jest podpisany cyfrowo przez Ministerstwo Finansów i potwierdza prawidłowe złożenie formularza.
Główne zalety:
KASA - jest jednym z elementów oferty firmy Ferrodo, służącym do wspomagania rozliczeń finansowych. Moduł KASA, jak żaden inny element Systemu Ferrodo, jest zarówno owocem pracy programistów, jak i przemyśleń i sugestii naszych klientów.
KASA - jest jednym z elementów oferty firmy Ferrodo, służącym do wspomagania rozliczeń finansowych. Moduł KASA, jak żaden inny element Systemu Ferrodo, jest zarówno owocem pracy programistów, jak i przemyśleń i sugestii naszych klientów. Jego obecny kształt dowodzi, iż współpraca z końcowym użytkownikiem naszych programów nie kończy się w momencie uregulowania należności za fakturę.
Program pierwotnie pomyślany jako narzędzie do prowadzenia raportów kasowych stał się jednym z elementów integrujących System Ferrodo. Znaczny stopień parametryzacji modułu pozwala dopasować go do wymagań użytkownika.
Moduł KASA jako część Systemu FerrodoJak wspomniano na wstępie moduł KASA jest istotnym elementem integrującym cały system. Do prowadzonej w jego ramach kartoteki zaległości płatniczych trafiają dokumenty finansowe z modułów HANDEL, DOSTAWY, ZAMOWIENIA, FAKTUS i EKSPORT. Z kolei fakt uregulowania płatności i wprowadzenia jej do raportu kasowego lub bankowego pozwala przenieść ją do modułuFINANSOWO-KSIĘGOWEGO. Do tego samego modułu za pośrednictwem programu KASA trafiają też inne operacje finansowe ewidencjonowane w raportach kasowych i bankowych, np. zaliczki, delegacje, regulowane rachunki.
Zalety modułu KASAModuł umożliwia m.in. następujące operacje:
System ewidencjonuje i przechowuje archiwalne raporty kasowe i bankowe pozwalając w razie konieczności wydrukować ich duplikaty, a generowane przez moduł dekrety kasowe mogą być automatycznie przenoszone do modułu FINANSOWO-KSIĘGOWEGO.
Wychodząc naprzeciw Państwa potrzebom (głównie firmom realizującym od 1 maja 2004 r wymianę wewnątrzwspólnotową) stworzyliśmy moduł umożliwiający drukowanie deklaracji INTRASTAT i ich korekt oraz tworzenie zbiorów do przekazu elektronicznego na podstawie danych systemu FERRODO.
Wychodząc naprzeciw Państwa potrzebom (głównie firmom realizującym od 1 maja 2004 r wymianę wewnątrzwspólnotową) stworzyliśmy moduł umożliwiający drukowanie deklaracji INTRASTAT i ich korekt oraz tworzenie zbiorów do przekazu elektronicznego na podstawie danych systemu FERRODO. Jest to o tyle istotne, że deklarację tę należy składać za okres każdego miesiąca oraz dodatkowo informację okresową na koniec każdego kwartału. Wiadomym jest, że Urzędy Celne pozbawione pracy w wyniku wejścia Polski do Unii Europejskiej i zmiany granic celnych, proponują obsługę w zakresie deklaracji INTRASTAT firmom, które dotychczas obsługiwały od strony odpraw celnych. Są to jednak stałe koszty, które ponosić będzie firma, jeśli zgodzi się na taką obsługę. My proponujemy moduł, który przy jednorazowym wydatku, będzie służył Państwu lata.
Możliwości modułu FerIST:
Program oferowany jest w wersji jednostanowiskowej lub sieciowej. Wersja sieciowa pozwala na jednoczesne prowadzenie wszelkich prac na wielu stanowiskach.
SEKRETARIAT jest jednym z elementów oferty pakietu Ferrodo. Moduł ten w bardzo dużym stopniu usprawnia pracę sekretariatu, przez co pozwala na poprawienie organizacji pracy całej firmy.
SEKRETARIAT jest jednym z elementów oferty pakietu Ferrodo. Moduł ten w bardzo dużym stopniu usprawnia pracę sekretariatu, przez co pozwala na poprawienie organizacji pracy całej firmy.
Moduł SEKRETARIAT jako część Systemu FerrodoModuł SEKRETARIAT jest dość istotnym elementem wspomagającym cały system Ferrodo.Z tego właśnie modułu pochodzą pewne informacje wykorzystywane w innych segmentach programu. Daje on możliwość kontrolowania korespondencji oraz szybkiego wglądu w dane o kontrahencie.
Zalety modułu SEKRETARIAT:Moduł umożliwia następujące operacje:
Moduł usprawnia w znacznym stopniu pracę sekretariatu i pozwala na szybkie uzyskanie informacji o spotkaniach pracowników, korespondencji czy kursie walut. Program oferowany jest w wersji jednostanowiskowej lub sieciowej. Wersja sieciowa pozwala na jednoczesne prowadzenie wszelkich prac na wielu stanowiskach.
Środki TrwałeProgram ŚRODKI TRWAŁE firmy Ferrodo Computer jest częścią systemu kompleksowej obsługi przedsiębiorstwa. Program umożliwia prowadzenie ewidencji majątku trwałego w przedsiębiorstwie zgodnie z obowiązującymi przepisami oraz rejestrację przychodów, rozchodów i przesunięć składników majątkowych. Może być z powodzeniem stosowany zarówno dla firm dużych jak i małych niezależnie od rodzaju działalności (handlowa, produkcyjna).
Funkcje programu ŚRODKI TRWAŁE:
Moduł ten przeznaczony jest dla firm prowadzących działalność, opracowany z myślą o usprawnieniu pracy firm produkcyjnych.
Moduł ten przeznaczony jest dla firm prowadzących działalność, opracowany z myślą o usprawnieniu pracy firm produkcyjnych. Możliwości modułu PROTOK Moduł PROTOK umożliwia m.in. następujące operacje:
System ewidencjonuje i przechowuje wszystkie wystawiane przez siebie dokumenty, pozwalając w razie potrzeby wydrukować ich duplikaty. Możliwe jest utworzenie zestawienia transakcji na podstawie pamiętanych dokumentów, a także zestawienia podatkowe. Moduł posiada kartotekę wyrobów do której należy dopisać produkowane wyroby. Dla każdego wyrobu definiuje się tzw. kartę wyrobu w której znajdują się wyszczególnione wszystkie surowce wchodzące w skład wyrobu z uwzględnieniem zużycia teoretycznego i normy zużycia. Na podstawie konkretnej karty wyrobu można wygenerować zestawienia:
Kolejne zestawienia to m.in.:
Moduł PROTOK umożliwia też tworzenie planu produkcji na cały rok, a także planu na miesiąc z uwzględnieniem poszczególnych dni a nawet zmian. Możliwy jest także wydruk utworzonych planów (rocznego i miesięcznych), oraz wydruk zestawień pokazujących procent realizacji planów. Możliwe jest także sprawdzanie dla każdego wyrobu wpisanego do planu rocznego, stopnia realizacji planu bez dokonywania zestawienia wszystkich wyrobów.
Moduł PROTOK jako część systemu FERRODOPraca systemu PROTOK może być wspierana przez dodatkowe elementy systemu FERRODO. Wszystkie płatności związane z wystawianymi dokumentami mogą być rejestrowane przez programy KASA lub PŁATNOŚCI. Pozwalają one ewidencjonować zaległości płatnicze, rejestrować fakt uregulowania zaległości, a program KASA daje dodatkową możliwość wprowadzania płatności do stosownych raportów kasowych i bankowych. Dokładną analizę transakcji handlowych zapewniają moduły ANALIZA i CENTRALA. Ten ostatni adresowany jest przede wszystkim dla firm o wielu oddziałach.
Analityczna Baza Danych - FINANSE I KSIĘGOWOŚĆ jest przydatnym narzędziem uzupełniającym system finansowo księgowy Ferrodo. Budowa Bazy oparta jest na wielowymiarowych kostkach OLAP, które są rozszerzeniem dwuwymiarowej tabeli arkusza kalkulacyjnego.
Analityczna Baza Danych - FINANSE I KSIĘGOWOŚĆ jest przydatnym narzędziem uzupełniającym system finansowo księgowy Ferrodo. Budowa Bazy oparta jest na wielowymiarowych kostkach OLAP, które są rozszerzeniem dwuwymiarowej tabeli arkusza kalkulacyjnego.
Dzięki dodatkowym właściwościom można wykonać np. analizy danych finansowych w oparciu o produkt, czas, kontrahenta, rodzaju dochodu i kosztu. Zawartość Bazy Danych można przeglądać za pomocą:
Pobierz ulotkę w postaci pliku PDF.
Bazy Analityczne - Handel, Gospodarka magazynowaAnalityczna Baza Danych - HANDEL, GOSPODARKA MAGAZYNOWA to znakomite narzędzie wspierające menadżerów i zarządzających oparta o system Ferrodo. Budowa Bazy oparta jest na kostkach OLAP, które są rozszerzeniem dwuwymiarowej tabeli arkusza kalkulacyjnego.
Pobierz ulotkę w postaci pliku PDF.
Analityczna Baza Danych - HANDEL, GOSPODARKA MAGAZYNOWA to znakomite narzędzie wspierające menadżerów i zarządzających oparta o system Ferrodo. Budowa Bazy oparta jest na kostkach OLAP, które są rozszerzeniem dwuwymiarowej tabeli arkusza kalkulacyjnego.
Analityczna Baza Danych - HANDEL, GOSPODARKA MAGAZYNOWA to znakomite narzędzie wspierające menadżerów i zarządzających oparta o system Ferrodo. Budowa Bazy oparta jest na kostkach OLAP, które są rozszerzeniem dwuwymiarowej tabeli arkusza kalkulacyjnego.
Pobierz ulotkę w postaci pliku PDF.
Analityczna Baza Danych HR - dodatkowe wsparcie systemu kadrowo płacowego Fer4HR o przydatne funkcjonalności. Budowa Bazy Analitycznej HR oparta jest na kostkach OLAP pozwalających na bardzo szybkie analizowanie danych na różnych poziomach szczegółowości.
Analityczna Baza Danych HR - dodatkowe wsparcie systemu kadrowo płacowego Fer4HR o przydatne funkcjonalności. Budowa Bazy Analitycznej HR oparta jest na kostkach OLAP pozwalających na bardzo szybkie analizowanie danych na różnych poziomach szczegółowości. Przy pomocy Analitycznej Bazy HR istnieje możliwość analiz w grupach:
Pobierz ulotkę w postaci pliku PDF.
Moduły ANALIZY i CENTRALA. Sprawne i skuteczne zarządzanie firmą możliwe jest tylko w sytuacji, gdy kierownictwo dysponuje kompletem informacji o jej sytuacji finansowej i skuteczności działania poszczególnych działów przedsiębiorstwa.
Moduły ANALIZY i CENTRALA
Sprawne i skuteczne zarządzanie firmą możliwe jest tylko w sytuacji, gdy kierownictwo dysponuje kompletem informacji o jej sytuacji finansowej i skuteczności działania poszczególnych działów przedsiębiorstwa. Dlatego proponujemy Państwu moduły przeznaczone do tworzenia zestawień informujących o rezultatach działalności działów handlowych i marketingowych. Moduł ANALIZY tworzy wszechstronne zestawienia rezultatów prowadzenia działalności handlowej. Moduł CENTRALA ma nieco skromniejsze możliwości jeżeli chodzi o zakres prezentowanych informacji, ale za to pozwala analizować sytuację globalnie w skali firmy wielooddziałowej.
Cechy charakterystyczne modułów ANALIZY i CENTRALAModuł ANALIZY nie służy wystawianiu jakichkolwiek dokumentów, czy też modyfikowaniu kartotek. Tworzy on jedynie zestawienia w oparciu o kartoteki Systemu Ferrodo i wystawiane w jego ramach dokumenty. Pozwala śledzić skutki działalności handlowej i usługowej ewidencjonowanej w programach HANDEL, FAKTUS, EXPORT, ZAMÓWIENIA, DOSTAWY. Efektem tej analizy są w większości tabulogramy drukowane na drukarkach z wąskim lub szerokim wałkiem. Program pozwala uzyskać informacje o:
Moduł CENTRALA przygotowany został z myślą o tworzeniu niezbędnych zestawień, nie w skali jednego oddziału lecz w skali całej firmy, wybranych oddziałów lub dowolnie wybranego przedstawicielstwa terenowego. Warunkiem jego prawidłowego działania jest zbieranie w centrali przedsiębiorstwa odpowiednich informacji o transakcjach przeprowadzanych w oddziałach.
Moduł ten pozwala ponadto oszacować liczbę dni, na które starczy towaru w magazynie i dobrać najwłaściwszy moment nowej dostawy towaru. Punktem wyjścia tej analizy są dotychczasowe obroty towarami.
Moduł Analizy Opakowań służy do wykonywania analiz obrotu opakowaniami z kaucją (zwrotnych). Dzięki temu modułowi dowiemy się ile opakowań kontrahent otrzymał, ile zwrócił itp.
Moduł Analizy Opakowań służy do wykonywania analiz obrotu opakowaniami z kaucją (zwrotnych). Dzięki temu modułowi dowiemy się ile opakowań kontrahent otrzymał, ile zwrócił itp. Opisywany moduł obrotu pozamagazynowego został napisany z przeznaczeniem do pracy w sieci komputerowej (Novell NetWare, Personal Network, Microsoft Network, LanSmart lub Lantastic) pod dowolnym systemem operacyjnym. Może pracować na kilku stanowiskach sieci równocześnie (wersja wielostanowiskowa), a także na pojedynczym komputerze (wersja jednostanowiskowa).
Firma Ferrodo Computer oferuje cały pakiet oprogramowania kompleksowej obsługi przedsiębiorstwa FERRODO. Moduł Leasing będący częścią tego systemu wydaje się być dobrym wsparciem dla tego rodzaju działalności. Jest on umiejscowiony w systemie FERRODO tak jak pokazuje to poniższy rysunek:
Dane gromadzone w module Leasing opierają się na trzech podstawowych kartotekach:
Kartoteka leasingobiorców jest oparta na kartotece kontrahentów systemu FERRODO. Podstawowe dane kontrahenta są widoczne w całym systemie (nazwa, adres, konto itp.). Oprócz tego dla modułu Leasing potrzebne są dodatkowe informacje dla sporządzenia umowy leasingowej a więc osobowość prawna przedsiębiorstwa, nr i nazwa rejestru , skład zarządu, lista wspólników. Dane dodatkowe są zależne od formy prawnej przedsiębiorstwa i w taki sposób są one przedstawione.
Kartoteka przedmiotów leasingu może być powiązana z modułem ŚRODKI TRWAŁE co spowoduje, że pozycja przyjęta do ewidencji majątku trwałego będzie widoczna w kartotece przedmiotów leasingu. Istnieje również możliwość dodania przedmiotu w module Leasing co zostanie uwidocznione jako przyjęcie planowane w ŚRODKACH TRWAŁYCH.
Opis przedmiotu leasingu jest rozszerzony o dane szczegółowe dla pojazdów (nr rejestracyjny, nr silnika, nr nadwozia itp.) oraz o kartotekę szkód pojazdu i opłat ubezpieczeniowych. Umowy leasingowe i harmonogram spłat są trzecim a zarazem podstawowym ˇródłem informacji. Zawierają szczegółowe dane o sposobie zawarcia umowy, listę dostarczonych dokumentów, listę pełnomocników, poręczycieli oraz oprócz wartości umowy wykaz rat miesięcznym wraz z datą ich płatności.
Przechowywanie i dostęp do informacji związanych z obsługą leasingu to pierwszy powód, dla którego warto kupić nasz program. Drugi i być może decydujący, to zdecydowane przyśpieszenie procesu obsługi klienta, którą to obsługę program wspiera w punktach następujących:
Obsługę programu wspomaga podręcznik i bogata dokumentacja.